پایگاه بسیج شهید سعادت صادقی آذرخواران

بسمه تعالی

پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی آذرخواران در آستانه روز جهانی قدس از آحاد مردم و به خصوص بسیجیان دعوت می کند تا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی این روز بزرگ، از مردم مظلوم یمن و فلسطین در مقابل استکبار جهانی حمایت کنند.

چه زیباست بیعتی دیگر با آرمان والای پیر سفرکرده مان پس از گذشت40سال از صدور آن پیام تاریخی، در آخرین جمعه ضیافت پر نور الهی و بهار قرآن و دعا به ویژه در سالی که تلألو خورشید انقلاب اسلامی به جهان ظلمانی رسید و نور پر فروغش نهال فضیلت را در جهان به ثمر رساند. قدس عضوی است غرقه در خون از پیکره‌ امت اسلامی، پیکره ای که به برکت بیداری اسلامی نشئت گرفته از انقلاب اسلامی به یاری خداوند متعال به زودی هر چه تمام پاره‌ تن خویش را از غاصبان پس می‌گیرد. اما امسال فاجعه اسفبار کشتار گسترده و قتل عام مسلمانان در یمن به دست رژیم صهیونیستی آل سعود و سکوت مرگ بار و معنی دار سازمان ملل که همواره شاهد سکوت آنان در کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین و دیگر ملل اسلامی بوده ایم، باعث گسترده شدن این نسل کشی و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بی پناه شده است.

بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آنها در سازمان‌های بین المللی پیش زمینه این خون ریزی‌ها را فراهم کرده است و اکنون شاهدیم که ترویج فرهنگ اسلام ستیزی از سوی کشورهای غربی که در اقداماتی نظیر اهانت به قرآن کریم، بی حرمتی به مسلمانان و ایجاد محدودیت‌های شدید اجتماعی و شخصی برای آنها در کشورهای غربی نیز سرایت کرده است.
 
وعده ی ما فردا جمعه 1398/3/10 بعد از اقامه ی نماز ظهر و عصر؛ همچون سنوات قبل
 

فاوا پایگاه بسیج شهید صادقی آذرخواران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی